fbpx

Audyt wizytówki firmowej w Google Maps

Audyt Twojej Wizytówki firmowej w Google

 

Zadbaj o swoją widoczność w sieci

Zapewne masz wizytówkę wydrukowaną, którą od czasu do czasu dajesz Klientom, których spotykasz na swojej drodze. A co z wizytówką dla tych, którzy swoje biznesy opierają w świat cyfrowy i wolą szukać współprac w internecie? Do takich firm, dla takich Klientów drukowana wizytówka nie dotrze. Co zatem dotrze? Twój profil w Google! To on stał się Twoją wirtualną wizytówką. Jest to pierwsze miejsce, gdzie potencjalni Klienci czy podmioty szukające współprac szukają informacji o interesujących ich firmach.

Według Raportu Strategiczny Internet 2021/2022 (Santander) 98% użytkowników Internetu rozpoczyna swoje poszukiwania informacji od Google, a 50% z nich poszukuje firm właśnie w swojej okolicy. 

Co to oznacza dla Twojego lokalnego biznesu?

Twoja wizytówka w Google może przyciągnąć (bądź odstraszyć) nowych, lokalnych potencjalnych Klientów. Wszystko zależy od tego, w jaki sposób jest prowadzona.

Większość firm – jeśli już ma wizytówkę w Google, to ogranicza jej możliwości do podania danych podstawowych. Ale warto zrozumieć, że Twój Profil Firmowy Google jest nie tylko miejscem, gdzie klienci mogą znaleźć te podstawowe informacje o Twojej firmie – adres, godziny otwarcia czy numer telefonu. To również, a pokuszę się o stwierdzenie, że nawet przede wszystkim miejsce, gdzie Klienci mogą zobaczyć opinie innych klientów (ponieważ większość z nas sugeruje się właśnie opiniami przed podjęciem decyzji zakupowej), zdjęcia Twojej firmy, produktów czy usług, a także aktualności i oferty specjalne czy wydarzenia. Tak, takie informacje możesz podawać w swojej Wizytówce w Google! To właśnie taki, kompletnie i spójnie poprowadzony profil, stworzy pełen obraz Twojej firmy w oczach potencjalnych Klientów. Jednak, aby w pełni wykorzystać potencjał wizytówki Google Moja Firma, należy zadbać o jej optymalizację.

„Mam wizytówkę Google, ale nie wiem, jak ją zoptymalizować”

Z tą informacją przychodzą do mnie najczęściej Klienci, którzy chcą rozwijać swój biznes online. Pytania o to, jak pozycjonować wizytówkę Google pojawiają się zarówno na Szkoleniu z marketingu jak i podczas Audytu SM. A z uwagi na to, że temat pozycjonowania i prawidłowego uzupełnienia wizytówki Google jest dość obszerny i warto to zrobić porządnie, usługa szkoleniowa z zakresu poprawnego prowadzenia wizytówki google i pozycjonowania firmy w wyszukiwarce Google pojawiła się jako osobna usługa w moim sklepie.
Usługa audytu obejmuje kompleksową analizę Twojego Profilu Firmowego Google. 

Dlaczego warto skorzystać z audytu wizytówki Google:

🔘 Zwiększymy widoczność – dzięki audytowi poprawimy Twoją obecność w Google, co pozwala potencjalnym klientom łatwiej znaleźć Twoją firmę w sieci.
🔘 Zbudujemy pozytywny wizerunek Twojej firmy – audyt pomoże dostosować Twoją wizytówkę Google tak, aby prezentowała Twoją firmę w jak najlepszym świetle, przyciągając klientów.
🔘 Wprowadzimy usprawnienia- czyli poprawimy dokładność informacji, co jest kluczowe dla potencjalnych klientów. Będą mieć pewność, że znajdują dokładne dane o Twojej firmie.
🔘 Przewaga nad konkurencją – dzięki audytowi jesteś w stanie uzyskać przewagę nad konkurencją, która nie dba o swoją wizytówkę w Google.

👉 Jak to działa:
Spotykamy się online – audyt trwa 60 minut. Przeprowadzamy szczegółową analizę Twojej wizytówki Google.
Wprowadzamy zmiany, aby poprawić widoczność i atrakcyjność Twojej wizytówki.
Na koniec otrzymasz raport z wynikami audytu i sugestiami na przyszłość.
Moja oferta Audytu Wizytówki Google pomoże Ci osiągnąć sukces online, przyciągnąć nowych klientów i zbudować solidną pozycję na rynku lokalnym.

Audyt wizytówki Google Moja Firma

Podczas audytu, sprawdzamy wszystkie kluczowe elementy Twojej wizytówki Google Maps, w tym:

🔘  informacje o firmie, 

🔘 zdjęcia, 

🔘 recenzje

🔘 użyte słowa kluczowe. 

Na podstawie takiej analizy otrzymasz konkretne i łatwe do wdrożenia wskazówki, dzięki którym wyróżnisz się na tle lokalnej konkurencji. Usługa audytu to nie tylko diagnoza, ale kompleksowe wsparcie w procesie optymalizacji widoczności Twojej firmy w sieci.

 

Co obejmuje audyt Wizytówki Google?

Oferowany przeze mnie audyt wizytówki Google Moja Firma obejmuje te wszystkie aspekty, które są kluczowe dla skutecznej obecności Twojej firmy w świecie online. Mam na myśli np.:

🔘  Nazwa wizytówki i opis: sprawdzimy, czy nazwa Twojej firmy i opis są jasne, precyzyjne i atrakcyjne dla potencjalnych klientów oraz czy są zgodne z wytycznymi Google.
🔘  Lokalizacja pinezki na mapie Google: upewnimy się, że lokalizacja jest dokładnie oznaczona na mapie Google, dzięki czemu uzyskasz pewność, że potencjalny Klient z łatwością do Ciebie trafi.
🔘 Zarządzanie opiniami klientów: przeanalizujemy obecne opinie i dowiesz się, jak skutecznie zarządzać nimi w przyszłości.
🔘 Dane kontaktowe: sprawdzimy, czy wszystkie dane kontaktowe są aktualne i łatwo dostępne dla potencjalnych Klientów szukających Ciebie w sieci.
🔘 Zdjęcia na Twojej wizytówce: dowiesz się, jakie zdjęcia dodać do wizytówki, aby przyciągnąć uwagę Klientów.
🔘 Informacje o firmie i oferowanych usługach: dowiesz się, jak dodać niezbędne informacje o Twojej firmie i oferowanych przez Ciebie usługach.
🔘 Kategorie działalności: dowiesz się, które kategorie działalności są najbardziej odpowiednie dla Twojej firmy, aby poprawić jej widoczność w wynikach wyszukiwania Google.
🔘 Publikacje postów, wydarzeń , produktów i promocji: dowiesz się, jak skutecznie publikować posty, wydarzenia, produkty i oferty promocyjne na wizytówce.
🔘 Statystyki i widoczność: przeanalizujemy Twoje obecne statystyki i dowiesz się, jak je poprawić, aby zwiększyć widoczność firmy w Google.

 

Jak wykupić szkolenie? 

Najpierw sprawdź terminy, które Cię interesują. Nie możesz znaleźć godziny idealnej dla siebie – zawsze możesz do mnie napisać. Najszybciej złapiesz mnie na Instagramie

Jeśli widzisz dogodny dla siebie termin, przejdź do sklepu, wykup audyt, a następnie zarezerwuj termin tu lub napisz mi maila, który termin wybierasz.

W przed dzień spotkania otrzymasz link do Zoom.